lørdag 3. mars 2007

I Beijing igjen

Nå har vi havnet i Beijing igjen. Jeg var spent på hvordan lillejenta skulle takle sin første flytur. Og jeg var virkelig spent på hva hun skulle si da jeg festet belte rundt meg og henne, og jeg var virkelig redd for at hun skulle få vondt i ørene sine. Dessuten kan det være ganske så turbulent fra Changsha til Beijing har jeg nylig fått erfare, så jeg var spent. Det som imidlertid skjedde var at prinsessa sovnet mens flyet enda var på tur opp i lufta. Hun sov seg gjennom både turbulens og matservering, og våknet ikke før kapteinen sa at vi gikk ned for landing. På tur ned var hun såre fornøyd etter nesten to timers søvn. Bussturen til hotellet var riktig så gøy når man var så opplagt også kan dere tro.

Jeg har foressten oppdaget at prinsessa sutter på fingeren sin isteden for at andre barn bruker smukke. I vår gruppe er det en del barn som sutter på tommelen, så prinsessa er litt av et syn når hun sutter på sin langfinger. Hehe.

Hun begynner å forstå enkelte ting nå. Når jeg sier at vi skal skifte bleie, så kommer hun. Når jeg sier at vi skal gå ut på tur, så går hun til vogna si. Hun er en meget bestemt liten dame når hun mener at hun skal ha sko på. Da har jeg noen små føtter mer eller mindre opp i nesa..

I skrivende stund sover hun med fingeren sin i munnen. Hun er litt tett i nesa si, så jeg håper ikke at hun blir forkjølet. I morgen skal vi til The tempel of heaven. Jeg har gledet meg til akkurat dette besøket, så det blir nok bilder derfra. :O)

God natt til alle.

PS: Jeg kommer til å sende et bilde av prinsessa til alle som har meldt seg på denne bloggen om ikke lenge.

Ingen kommentarer: