lørdag 10. mars 2007

Hjemkommet

Etter ca 13 timers reise, er prinsessa og jeg kommet hjem. Vi kom hjem natt til fredag, det vil si litt over 01.00 på natta. Både jeg og prinsessa var kjempeslitne og det tror jeg jammen mormoren også var. Prinsessa selv sov nesten hele den siste delen av reisen, og det var jo veldig greit det.

Vi ble møtt av Pappaen, Morfaren og Storebror på flyplassen. Det var så godt å se dem igjen at tårene trillet. Selv var jeg begynt å bli litt syk, så formen var ikke helt på topp heller til stross for jevn neddoping med paracet. Ikke så veldig lenge etter at vi var kommet hjem, la vi oss alle sammen. Prinsessa sovnet med en gang. Storebror trengte litt mer tid, siden han hadde vært så spent. Men rundt 02.30 på natten tror jeg at vi alle sov.

Fredagen ble en rolig dag. Vi var ute å handlet litt, men ellers holdt vi oss hjemme. Formen min var ikke noe å skryte av akkurat. Det ble en festlig fredagskveld med stelling av to små. Prinsessa skulle få pusset tenner for første gang og storebror lo rått da lilleprinsessa knep munnen bestemt igjen. Ingen tannbørste sulle inn i frøkenas munn, nei. Men jeg skal love at prinsessa lo rått da det var storebror sin tur med tannpuss.

På lørdagen våken jeg og prinsessa lenge etter de andre to. Vi sov faktisk til klokken 11.30 Jeg hutret og frøs i senga og halsen kjentes ut som sandpapir. Prinsessa derimot var i strålende humør, og det kunne man ikke gå glipp av, så jeg pakket innpå med to paracet og kom meg opp. Litt etterpå kjørte vi en tur til byen. Jeg måtte ha litt luft. Kunne ikke legge meg ned å kjenne etter halssmerter heller. Dessuten måtte jeg nyte familien :O)

Etter byturen dro vi hjem. Da var jeg veldig sliten, og jeg hadde vondt i kroppen. Mannen tok Storebror med seg på flyging slik at jeg og prinsessa fikk slappet litt av. Det gjorde vi. Vi koste oss med barnetv og med hverandre.

I skrivende stund sover prinsessa godt. Mannen og storebror er akurat kommet hjem. I kveld vil jeg legge storebror. Det er så lenge siden sist. :O) så det skal bli veldig koselig.

Nei, nå går jeg.....

3 kommentarer:

Marianne M sa...

Velkommen hjem min venn! Og GRATULERER virkelig så mye med lilleprinsessa!
Store klemmer til dere alle fra
Marianne

Anonym sa...

Velkommen heim,ønsker dere alt godt for fremtiden

Armela sa...

Marianne: Tusen takk for det.
Arieltussa: Tusen takk til deg også. Koselig.

Ja, vi har reist i over 13 timer og jeg må si det kjennes på kroppen. Det er godt å være hjemme nå.