torsdag 4. januar 2007

Samtale med Adopsjonsforum

Snakket i dag med Adopsjonsforum. De fortalte at papirer fra CCAA allerede var sendt. Det er helt utrolig at i den bunken med papirer som ankommer i morgen eller mandagen, ligger det bilder av vårt barn! Det er nesten ikke til å tro. Og midt i all gleden, må jeg bekymre meg litt, så jeg spurte damen på Adopsjonsforum om det var vanlig at dokumenter til adoptivsøkere ved en feil ble oversett slik at man ikke fikk forespørsel når man skulle. Det hadde skjedd, en veldig skjelden gang, sa hun. Men det er veldig,veldig skjelden, og om det skjer får man forespørsel med en gang etterpå likevel. Så jeg får legge bekymringer bort en stund.

Fortsettelse følger.................

1 kommentar:

Anonym sa...

Så spennende dette er! Håper alt snart går i orden for dere.
Så du det siste svaret mitt på MSN om moren? måttte slå av maskinen for jeg skulle på jobb..