torsdag 25. januar 2007

Mailkontakt

I dag kom det en hyggelig mail fra ei av de som skal reise til samme plass som vi. Hun ville høre fra oss andre som skal reise i lag. Det er veldig hyggelig at vi familiene som skal reise i lag kan komme i kontakt med hverandre.

Ellers har jeg sendt pass og visumsøknad rekomandert den 23 januar. På grunn av et forykende uvær her i natt, når det ikke adopsjonsbyrået før i morgen.

Siden jeg har funnet ut at alle klær jeg har kjøpt til lille Prinsessa er for store var min gode venninne så snill at hun tilbydde meg klær som var blitt for små til sin datter. Så jeg får heldigvis tilsendt litt klær i str. 80. Og det er jo kjempebra.

January 25 2007
Mail contact

Today a nice e-mail came from one of them who are going to the same place as we. She wanted to hear from us others who are travelling together. It’s very nice that we the families who are going together can get in touch with each other.Otherwise I’ve sent the passport and visa application with registered mail on January 23. Because of terrible weather here last night, it won’t reach the adoption agency until tomorrow.Since I found that all the clothes I’ve bought for little Princess are too big, my good friend was so kind that she offered me clothes who had become too small for her daughter. So luckily I’ll be sent clothes size 80. And that’s really good.

Ingen kommentarer: