lørdag 27. januar 2007

Kanskje har våre barn leket sammen

En gang for snart 35 år siden gav mine gode foreldre meg to navn som jeg egentlig er blitt glad i og stolt over. Det er min identitet og den jeg er. Overasket ble jeg imidlertid da en hyggelig dame ringte meg i kveld. Og i kveld av alle ting. Jo, det hadde seg slik at hun hadde sett navnet mitt og navnet på min mann, og hun syntes at navnene så så koselige ut. Så nå har jeg hørt at mitt navn høres koselig ut. Jeg liker det. :O) Men jeg må komme meg til poenget. Damen som ringte hadde fått tildelt en skjønn liten jente fra samme by og samme provins som oss. Jeg sier skjønn fordi hun sendte bilde av lillejenta deres like etter samtalen vi hadde.

Jenta deres var født i april 2005. Jenta vår er født mai 2005, så det er bare en måned mellom dem. Siden de tilhører samme barnehjem er det jo ikke så unaturlig at de to småprinsessene har leket sammen..utrolig. Koselig at hun ringte. Denne damen kommer jeg nok til å ha mer kontakt med.

January 2007
Maybe our children have played together
Once almost 35 years ago, my good parents gave me two names that I’ve really come to love and be proud of. It’s my identity and who I am. I was however surprised when a nice lady called me this evening. And this evening of all things. Well, it turned out that she had seen my name and my husband’s name, and she thought that the names looked so nice. So now I’ve heard that my name sounds nice. I like that. :O) But I have to get to the point. The lady who called had been allocated a beautiful little girl from the same village and the same province as we have. I say beautiful because she sent a picture of their little girl right after the conversation we had.Their girl was born in April, 2005. Our girl was born in May 2005, so there’s just a month between them. As they belong to the same asylum, it’s not that unnatural that the two little princesses have played together..incredible. Lovely that she called. I’m sure to have more contact with this lady.

Ingen kommentarer: