lørdag 13. januar 2007

Jeg henter informasjon hos kjente

I dag var det Lillegutt som fikk seg klær. Kan ikke bare kjøpe klær til lilleprinsessa heller. I kveld har jeg snakket med ei som jeg kjenner som adopterte fra Kina i fjor. De tilhørte samme adopsjonsbyrå som vi. Hun kjente godt til provinsen som vi skal hente Lilleprinsessa fra. Hun skulle invitere ei venninne og meg på besøk til henne til uken. Hennes venninne har adoptert fra samme provins som den jeg reiser til. Jeg tror det blir veldig bra at jeg får møte ei som har vært i samme provins.

Ellers fortalte hun meg at reiseruten og programmet blir slik ca:

Man reiser på en torsdag herfra. Så er man i Beijing på fredagsmorgen. Så er det en sightseeing i Beijing før man reiser til provinsene på søndagen. Mandagsmorgen henter man barna. Så er man noen dager i byen der barnet er hentet, så reiser man tilbake til Beijing og blir der til man reiser hjem. Høres jo veldig greit ut det.

Jeg er veldig klar for å reise nå altså.

January 13 2007
I get information from people I know
Today it was Little Guy who got clothes. Can’t buy clothes only to the little princess. This evening I’ve talked to one I know who adopted from China last year. They belonged to the same adoption agency as we. She knew well the province we’re picking up the Little Princess from. She’d invite a friend of hers and me to her place next week. Her friend has adopted from the same province as the one I’m going to. I think it will be very good that I get to meet one who has been in the same province.Other than that, she told me that the trip route and the program will be approximately this:You leave from here on a Thursday. Then you’re in Beijing Friday morning. Then there’s a sightseeing in Beijing before you go to the provinces Sunday. Monday morning you pick up the children. Then you are a few days in the village where the child is picked up, then you go back to Beijing and stay there until you go home. Sounds really good.I’m very ready to go now...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så spennede å få sett litt av landet når du først er der da. :) Så har du noe å fortelle den lille jenta om når hun blir litt større.

Klem

Anonym sa...

Dette blir spennende!! Veldig bra å ha andre å snakke med som har opplevd å være i samme prossess som dere. Lykke til!

Veronika