mandag 15. januar 2007

En glad nyhet

Først var det meningen at mannen min skulle være med til Kina. Men så bestemte vi oss ved hjelp av råd fra andre som har hentet barn i Kina, at Lillegutt ikke skal være med. Det ble videre bestemt at mannen skulle være hjemme med Lillegutt mens jeg reiste. Min Pappa hadde veldig lyst til å bli med, og det ble bestemt. Men siden han har enormt med både ansvar og arbeid i sin jobb for tiden, ble det vanskelig for han å være med selv om han så gjerne ville. MEN i dag besluttet min Mamma at hun ville bli med, og det er jeg veldig glad for. Jeg må si at det står virkelig respekt av henne at hun gjør det. For det er ikke noen enkel avgjørelse for noen som er redd i fly. Men jeg er overbevisst om at hun ikke vil angre på turen, og selv er jeg veldig glad for at jeg likevel får noen jeg kan dele glede med der nede. Jeg har en utrolig tøff Mamma. :O)
Jeg ringte Adopsjonsforum igjen i dag, bare for å høre hvordan det gikk i prosessen mot reisen. Hun sier fremdeles at reisen blir den 22. februar. Samtykket fra alle oss adopsjonsforeldre gikk med kurèr fra Adopsjonsforum til Kina, CCAA i dag. Så de jobber på spreng i adopsjonsbyrået, og jeg må si at de er dyktige. De svarer like blidt hver gang, selv om de har arbeid opp til ørene og vel så det.

Jeg har fryktelig dårlig tålmodighet for tiden, bare så det er sagt.

I går fikk vi noen nydelige rosa klær hos mannen sine foreldre, altå mine svigerforeldre. De var helt nydelige. Jeg gleder meg sånn til at Lilleprinsessa kan ha de på seg.
January 15 2007
A good piece of news
At first my husband was supposed to come with me to China. But then we decided by the help of advice from others who have picked up children in China, that Little Guy shouldn’t come along. It was furthermore decided that my husband would be home with Little Guy while I went. My father had a very strong desire to come with me, and that was decided. But since he has a lot of responsibilities and work in his job right now, it became difficult for him to come even if he wanted it so much. BUT today my mother decided that she would come along, and I’m very happy for that. I have to say that she’s really worth respect for that she’s doing this. Because it’s not a simple decision for someone who’s afraid of flying. But I’m convinced that she won’t regret the trip, and I myself am very happy that I’m getting someone to share joy with down there anyway. I have an incredibly tough mother. :O)I called Adopsjonsforum again today, just to hear how it was going in the process with the trip. She still says that the trip will take place on February 22. The consent from all of us adoptive parents went with courier from Adopsjonsforum to China, CCAA today. So they’re working hard at the adoption bureau, and I have to say they’re good. They answer equally kindly every time, even though they have work up over their ears and beyond.I have a very bad patience right now, just so that’s said.
Today we got some lovely pink clothes at my husband’s parents’, that is my parents-in-law. They were totally lovely. I’m looking forward to that Little Princess can wear them so much.

1 kommentar:

Marianne M sa...

Så greit at din mamma blir med! Jeg skjønner du er veldig spent nå og kan ikke vente til det er tid å dra. :)
Klem fra Marianne