onsdag 17. januar 2007

Redigering av tidligere innlegg


Jeg kjøpte barnestol i dag. Likte den godt siden man kan ta av og på bordet. Den kan senkes og heves også. Går opp til 23 kg. Innlegget er redigert med bildet nå. Har også fått kjøpt en "matskål" og en brikke som fatet skal stå på. Dessuten en tutkopp med myk tut på i tillfelle hun er vant til flaske. Her kommer i allefall bilder, og jeg må få takke mine venninne gjennom mange år Trude på Småtroll Det er så greit å ha noen som kan barneutstyr og som kjenner meg og vet hvor jeg vil når jeg skal handle noe. Jeg har alltid vært fornøyd der.




---- 
Sendt fra en
Sony Ericsson-
mobilttelefon
17. januar 2007
Editing of earlier post
I bought a children’s chair today. Liked it a lot since you can put the table on and off. It can be lowered and raised too. Works up to 23 kg. The posting is edited with the image now. I’ve also bought a ”food bowl” and a tray that the plate is to stand on. Moreover a mug with a soft spout if she’s used to a bottle. Here are pictures anyway, and I have to thank my friend through many years Trude at Småtroll (small trolls).It’s so great to have someone who knows children’s equipment and who knows me and knows where I want when I’m to buy something. I’ve always been happy there. ---- 
Sent from a Sony Ericsson-
cell phone

Ingen kommentarer: