torsdag 22. februar 2007

Jeg reiser tidligere.

Kommer med en liten oppdatering. I morges klokken 09.00 ringte disse effektive folkene i Adopsjonsforum. De sa at reisebyrået hadde ringt til dem og bedt dem booke oss på et tidligere fly slik at vi kunne bli booket på et tidligere fly til København. Det er uvær, ikke i Oslo og Bodø her vi reiser fra, men i Danmark og på sørlandet. Så adopsjonsbyrået vil ha oss avgåre nå med en gang. Så isteden for at vi skulle tatt et fly klokken 14.55, tar jeg nå et fly som går 12.40. Nå har jeg nærmest panikk, men jeg har satt meg ned med en kopp kaffe for å roe nerven. Hehe. Jeg har gått gjennom alle papirene jeg skal ha med, og jeg har litt pakking igjen. Men det er bare småtterier. Så folkens! NÅ DRAR JEG FAKTISK!

Farvel!

Nei, "farvel" hørtes trist ut.

Jeg sier HADEEE!

February 22 2007
Snowstorm?

I’m leaving earlier

Coming here with an update. This morning at 9.00 am, these efficient people at Adopsjonsforum called. They said that the travel agency had called them and asked them to book us on an earlier plane so that we could be booked on an earlier plane to Copenhagen. There’s bad weather, not in Oslo and Bodø where we’re going from, but in Denmark and in the south. So the adoption agency wants us off right away. So instead of taking a flight at 2.55 pm, I’m not taking a flight at 12.40 pm. Now I’m clost to panicking, but I’ve sat down with a cup of coffee to calm my nerves. Hehe. I’ve gone through all the papers I’m bringing, and I have some packing left. But those are just small things. So folks! NOW I’M ACTUALLY LEAVING! Farewell!

No, ”farewell” sounded sad. I say SO LOOOOOOOOONG!

Ingen kommentarer: