mandag 12. februar 2007

Et koselig besøk før reisen

I går var Lillegutt og jeg på besøk hos et koselig par som har adoptert fra Kina for 2 år siden. Det var et kjempekoselig besøk, og utrolig godt å ha kontakt med andre som allerede har vært i Kina. Den lille jenta deres blir 3 år i april, og jeg håper og tror at vi får kjempe god godtank framover. I dag er det 10 dager til jeg reiser og 13 dager til jeg får møte lilleprinsessa mi. Jeg gleder meg sånn. Jeg fatter ikke hvordan jeg skal holde ut i Beijing de dagene før jeg får hentet henne. Når jeg tenker meg om går dagene sikkert fort i Beijing. Har fått høre at på fredagen har de middag og underholdning på kvelden. På lørdagen skal vi på den Kinesiske mur. Søndag reiser vi til hovestaden i Hunanprovinsen, og mandagen kommer de med de skjønne små. Så skal vi være noen dager i Hunanprovinshovedstaden før turen går tilbake til Beijing igjen. Gleder meg, gleder meg, gleder meg. Jeg må nå snart starte pakkingen. Jeg må kjøpe bleier faktisk. De anbefaler at man tar bleier med seg siden Kinesiske barn ikke bruker bleier.

February 12. februar 2007
A nice visit before the trip
Yesterday Little Guy and I went to visit a nice couple who adopted from China 2 years ago. It was a lovely visit, and wonderful to have contact with others who have already been to China. Their little girl turns 3 years old in April, and I hope and believe we’ll get very good support in the future. Today it’s 10 days left until I leave and 13 days until I get to meet my little princess. I’m looking forward to it so much. I can’t understand how I’ll put up in Beijing the days before I pick her up. When I think of it, the days will surely go by fast in Beijing. Have heard that on the Friday there’s a dinner and entertainment in the evening. On Saturday we’re to go to the Chinese Wall. On Sunday we go to the capital of the Hunan province, and Monday they come with the beautiful little ones. Then we’ll be a few days in the capital of the Hunan province before the trip goes back to Beijing again. Looking forward to it, looking forward to it, looking forward to it. Soon I’ll have to start packing. I actually have to buy diapers. They recommend that you bring diapers since Chinese children don’t use diapers.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så spennende! Nå er det ikke mange dagene igjen. Lykke til!